27 Ekim 2011 Perşembe

MELEK

Melek objelerini çok severim.Geçtiğimiz anneler gününde oğlumdan gelen hediye bu güzel melek seramik kutu..Sen bizim meleğimizsin mesajı,bir öpücük,sıcacıkk bir sarılma,ve tabii akıp giden göz yaşları eşliğinde evimin en güzel köşesinde duruyor şimdilerde...aynı zamanda çok sevdiğim bir öyküyü de anımsatıyor bana..Tüm annelere,anne adaylarına,anne olmayıp o kutsal duyguyu içinde taşıyan kadınlara gelsin..


Dünyaya gelme hazırlıklarının tamamlandığını öğrenen bir bebek, Tanrı'ya sormuş: "Tanrım beni yarın dünyaya göndereceğini söylediler, fakat ben o kadar küçük ve güçsüzüm ki, orada nasıl yaşayacağım?" Tanrı, doğmak üzere olan bebeğe gülümsemiş; "Tüm meleklerin arasından bir melek de senin için seçtim" demiş "O seni dünyada bekliyor olacak ve seni koruyacak.Meleğin sana her gün şarkı söyleyecek, gülümseyecek, acıktığında karnını doyuracak, uykun geldiğinde uyutacak Sen her anında onun sevgisini duyumsayarak büyüyecek ve mutlu olacaksın." Bebek yine sormuş: " Peki insanlar bana birşey söylediklerinde, ben onları nasıl anlayabileceğim" demiş "Dillerini bilmiyorum ki Söylediklerini anlayamam ki" Tanrı, çaresiz bebeği yine cesaretlendirmiş: " Tüm varlığınla güvenebilirsin meleğine" demiş "Anlamadığın herşeyi o sana anlatacaktır.O seni, yaşamı pahasına bile hep koruyacaktır" O sırada bir sessizlik olmuş Dışardan "Dünyanın sesleri" gelmeye başlamış Çocuk, dünyaya ayak basmak üzere olduğunu anlamış ve çabucacık bir soru daha sormuş Tanrı'ya: "Tanrım galiba dünyaya ayak basmak üzereyim" demiş " Sormayı unuttum, meleğimin adını Lütfen hemen söyler misin adını?" Bebek "yola" çıkmadan Tanrı onu son kez cesaretlendirmiş: "Meleğinin adının önemi yok yavrum" demiş "Sen ona nasıl olsa " anne " diyeceksin!"

Hiç yorum yok: